zondag 12 januari 2014

Daar geven ze geen antwoord op, die journalisten.

Durft u wel een reactie te geven over de mores van een Journalist?

cees Ruyter ceesruyter@gmail.com
10:46 (16 minuten geleden)

aan info
Mijn naam is Cees Ruyter en ik heb in het verre  verleden lang met de veroordeelde vastgoedfraudeur  Nico Vijsma samengewerkt.
We zijn 35 jaar goede vrienden gebleven.
Ik heb niets te maken met vastgoed, geen enkel belang,
ik ben een magere artiest die tussen de koeien leeft.
Voor mij achtergrond verwijs ik naar
Ik wil niet anoniem reageren, ik heb geen enkele band met wie dan ook.

De Mores van een Journalist.
www.lijkenpikker.com
Toen ik deze informatie las dacht ik
het is ongelooflijk.
Ik hou best wel van een pittig gesprek
en je mag ook heel hard schoppen.
Maar ik heb altijd geleerd dat
als het slachtoffer of de grond ligt je niet hoeft door te trappen.
Maar wellicht is dat een teken van de tijd
dat het gebruikelijk is, dat het wel meevalt
Dat een integer journalist ...

Ik verbaas mij in hoge mate over de zogenaamde mores mocht die bestaan in uw metier
en ik ben uitermate benieuwd naar reacties op de inhoud.

Vooralsnog slaat iedereen die ik heb benadert met een harde klap de deur dicht
en doet alsof het mailtje niet bestaat.
Ik wil graag in publiek debat, ook op televisie daar de beroepsgroep als een oester zwijgt maar ik ben uitermate benieuwd wat u wel of niet hierover te zeggen heeft.
Voor mijn maakt het overigens geen verschil een journalist is een journalist
het zijn allemaal mensen die heb je in soorten en maten.

Maar of er een moreel verschil bestaat tussen een journalist van een roddelblad of
een journalist van een "hogerstaand"medium dat wil ik graag publiek betwijfelen.


Maar mag ik u vragen het in deze website opgenomen informatie te lezen en op persoonlijke titel uw mening te geven?
Bent u bereid, indien gevraagd in gesprek te gaan voor de camera?

Ik zal een groot aantal journalisten en opiniemakers die iets hadden te vertellen over dit
Koningsdrama  deze vraag voorleggen.

En omdat dingen in het leven niet vrijblijvend zijn zal ik deze reacties posten op het blog


Met vriendelijke groet

1 opmerking:

  1. Geen van de aangeschreven journalisten
    heeft een reactie op de inhoud gegeven
    Je hebt persmuskieten en de groep
    scathophaga stercoraria
    oftewel vliegende stukken feaces

    BeantwoordenVerwijderen